Publikácia v českom jazyku.
Kniha, rozdelená chronologicky na kapitoly, zachytáva vývoj reklamy a reklamného priemyslu. Skúma legendárne kampane a značky modernej histórie reklamy a dopĺňa ich neobyčajnými anekdotami a komentármi, ktoré pomáhajú objasniť historický kontext a význam každej z kampaní. Nájdete tu napríklad aj jednu z prvých reklám Coca-Coly, či spôsob, akým boli na reklamné účely použité umelecké diela majstrov ako Picasso a Magritte.
| ||
Dějiny reklamy Cena: 36.00 EUR Mierka: 0 Kategória: História, memoáre Vydavateľ: Slovart Vydanie 0. Rok vydania: 2009 ISBN: 978-80-7391-266-6 Počet strán: 336 Tvrdá väzba Rozmery: 23.70 x 27.90 cm | ||
Nákupné podmienky | ||
Pozrite ďalšie v kategórii >> História, memoáre |
Vydané: 2009-10-15
Aktualizované: 2009-10-15
Kategórie: - História